Apple iPhone 13 - Výmena LCD displeja+Dotykové sklo+Rám - Soft OLED FixPremium
Výmena Displeja Apple iPhone 13 - FixPremium Soft OLED
Servisná oprava zahŕňa náhradný diel a prácu certifikovaného servisného technika.
Prineste nám vaše zariadenie osobne alebo nám ho zašlite poštou/kuriérom.
Ak k nám vaše zariadenie prinesiete osobne vyplníte spoločne s kolegom na našej predajni protokol o oprave s popisom chyby.
Ak k nám vaše zariadenie zašlete poštou/kuriérom, je potrebné aby ste si objednali servis na našej stránke v časti "Oprava s Servis".
Náš postup pri oprave:
- Servisný technik vykoná diagnostiku zariadenia, zistí rozsah a mieru poškodenia.
- Ak sa na zariadení zistí iná chyba, informujeme vás o tejto skutočnosti e-mailom alebo telefonicky, kde uvedieme presnú chybu aj cenu opravy.
- Po odsúhlasení ceny vykoná servisný technik opravu.
- V prípade, že s cenou opravy nesúhlasíte, servisný technik nevykoná opravu a zaplatíte len za diagnostiku zariadenia.
- Ak sa na zariadení nezistí iná chyba, servisný technik vykoná opravu.
Tip: Najbežnejšie sa prach a vlhkosť dostanú do telefónu cez poškodený/odlepený displej. Aby ste predišli riziku ďalšieho poškodenia, ako je napríklad oxidácia alebo prípadný skrat, odporúčame vám vymeniť poškodený displej v najkratšom možnom čase.
O kvalite FixPremium Soft OLED
- Vyrobený treťou stranou, nie priamo výrobcom zariadenia.
- Má odchýlky vo funkcionalite, kvalite alebo vzhľade.
- Veľkosť displeja je rovnaká ako originál.
- Odolnosť je rovnaká ako originál, vyššia ako Hard OLED.
- Vhodný pre zákazníkov, ktorí ocenia nižšiu cenu a zároveň sa nechcú vzdať vynikajúcej kvality zobrazenia.
Na obrazovke sa po výmene displeja zobrazí upozornenie “Dôležitá správa”.
- Správa len informuje o tom, že bol vymenený pôvodný displej za nový.
- Na výkon vášho zariadenia nemá správa žiadny vplyv.
- 4 dni sa zobrazuje na uzamknutej obrazovke, potom v nastaveniach.
Je to spôsobené tým, že výmena displeja nebola schválená oficiálnym softvérom spoločnosti Apple a diel nebol sparovaný s vašou základnou doskou. Ak si kúpite 2 úplne nové iPhone a vymeníte obrazovky medzi sebou, stále sa vám zobrazí upozornenie, že to nie je pravá obrazovka Apple.
FixServis nie je autorizovaným servisným strediskom a preto nedokáže spárovať náhradný diel so základnou doskou.
alebo
Kúpte si náhradné diely
Kúpte si náhradné diely a využite naše servisné návody na opravu.
Kúpiť náhradné dielyGoing green
We are constantly improving our carbon footprint to protect our planet. Read more on how we are adapting our processes to lower our footprint.