Apple iPhone XS - Výmena LCD displeja+Dotykové sklo+Rám – ORIGINÁL

Servisná oprava zahŕňa originálny náhradný diel, priamo z oficiálnej distribúcie daného výrobcu, a prácu certifikovaného servisného technika.
Cena za servisný úkon sa môže líšiť v závislosti od použitej farby dielu a ďalších faktorov.
Tip: Najbežnejšie sa prach a vlhkosť dostanú do telefónu cez poškodený/odlepený displej. Aby ste predišli riziku ďalšieho poškodenia, ako je napríklad oxidácia alebo prípadný skrat, odporúčame vám vymeniť poškodený displej v najkratšom možnom čase.
Náš postup pri oprave:
- Servisný technik vykoná diagnostiku zariadenia, zistí rozsah a mieru poškodenia.
- Ak sa na zariadení zistí iná chyba, informujeme vás o tejto skutočnosti e-mailom alebo telefonicky, kde uvedieme presnú chybu aj cenu opravy.
- Po odsúhlasení ceny vykoná servisný technik opravu.
- V prípade, že s cenou opravy nesúhlasíte, servisný technik nevykoná opravu a zaplatíte len za diagnostiku zariadenia.
- Ak sa na zariadení nezistí iná chyba, servisný technik vykoná opravu.
Aké sú najčastejšie problémy s displejom?
- Čiary na displeji
- Mŕtve pixely
- Nefunkčné tlačidlá na obrazovke
- Nepravidelné zobrazenie textu alebo ikon
- Nevhodné zobrazenie obsahu aplikácií
- Prehrievanie displeja
- Problémy s dotykom/3d dotykom (ak je k dispozícii)
- Problémy s automatickým otáčaním
- Problémy s farbami
- Problémy so svietivosťou
- Rozbitý alebo prasknutý displej
- Spomaľovanie grafickej reakcie
- Teplotné problémy
- Vnútorné praskliny na displeji
- Voda alebo vlhkosť pod displejom
- Záblesky alebo blikanie
- Chyby v priebehu bootovania
- Zhoršená kvalita zobrazenia
- Zobrazovanie nesprávnej orientácie
- Zaseknutý na štartovacej obrazovke
alebo
Kúpte si náhradné diely
Kúpte si náhradné diely a využite naše servisné návody na opravu.
Kúpiť náhradné dielyV prípade skladovej dostupnosti potrebných náhradných dielov servis poskytujeme na počkanie resp. v rámci jedného dňa.
Poskytujeme služby záručného aj pozáručného servisu.
Počas opravy poskytujeme náhradný telefón zadarmo.
Na požiadavku poskytujeme aj vyjadrenie resp. odborný posudok pre poisťovňu.
Záručná doba je 24 mesiacov.
- Mobilné telefóny (mobily)
- Tablety
- Počítače (notebook, desktop, All-in-one)
- Herné konzoly
- Smarthodinky
- TV
- Kolobežky
- Kávovary
- Profesionálnym vybavením technickej miestnosti
- Certifikát ISO 9001
- Servisné služby poskytujeme už od roku 2013
- Bohatými skúsenosťami s pozáručnými, poistnými, záručnými servisnými opravami (viac ako 60 000 opravených zariadení)
- Najširšou servisnou ponukou na našom trhu
- Komplexnosťou našich servisných služieb

Going green
We are constantly improving our carbon footprint to protect our planet. Read more on how we are adapting our processes to lower our footprint.