Oppo F15 CPH2001 - Neviem určiť problém kávovaru (Diagnostika)
- Váš kávovar DeLonghi vyzdvihneme na Slovensku aj v Českej republike prostredníctvom kuriéra DHL alebo SPS (nezabudnite ho bezpečne zabaliť)
- V prípade záujmu si môžete dohodnúť termín na našej zákazníckej podpore na tel.čísle +4212/22133399 alebo emaily info@fixservis.sk počas pracovných dní 8:00 – 17:00
- V Bratislave a okolí demontujeme a vyzdvihneme aj vstavaný kávovar
- Diagnostika kávovaru DeLonghi je v prípade realizácie servisnej opravy ZADARMO (záloha za diagnostiku je odpočítaná z celkovej ceny za opravu)
- Opravy kávovarov DeLonghi u zákazníka nerealizujeme (servis vykonávame na servisnej centrále v Relaxxe na Einsteinovej 7 v Bratislave)
- Kávovary DeLonghi preberáme/prijímame na našej servisnej centrále v Relaxxe na Einsteinovej 7 v Bratislave, na pobočkách Bory Mall, Avion, Mlyny Nitra alebo prostredníctvom kuriéra (NIE na pobočkách)
- Dĺžka opráv trvá spravidla týždeň až dva (v prípade nedostupných náhradných dielov aj dlhšie)
- Záloha za diagnostiku 20€ sa účtuje VOPRED pri osobnom odovzdaní na servisnej centrále v Relaxxe na Einsteinovej 7 v Bratislave
- O finálnej cene opravy je zákazník informovaný vopred a až po odsúhlasení cenovej ponuky je vykonaná oprava
- Cenu opravy kávovaru DeLonghi vieme stanoviť až po diagnostike
Servisná oprava – Diagnostika kávovaru DeLonghi sa realizuje pri nemožnosti dôkladného otestovania pri prijatí zariadenia na servisnú opravu alebo ak:
- Nedokážete váš kávovar DeLonghi zapnúť alebo po zapnutí skratuje elektrinu
- Chyba je špecifikovaná, ale príčinu je možné stanoviť až po diagnostike
- Na kávovare DeLonghi je viac ako jedna porucha
- Kávovar DeLonghi nepríjemne zapácha a nerobí chutnú kávu
- Kávovar DeLonghi zateká alebo tečie
Diagnostika obsahuje:
- Zapísanie servisnej opravy do evidenčného systému
- Vizuálna diagnostika chyby alebo poškodenia zariadenia
- Demontáž kávovaru DeLonghi
- Diagnostika chyby a odborné testovanie
- Cenová ponuka vychádzajúca z odbornej diagnostiky
- Montáž zariadenia
- Zaevidovanie výsledku diagnostiky do evidenčného systému
Diagnostika kávovaru DeLonghi je pre našich zákazníkov zadarmo v prípade realizácie servisnej opravy. Ak nie je oprava realizovaná v prípade nerentabilnej, zamietnutej opravy alebo z iného dôvodu, tak je diagnostika naúčtovaná podľa aktuálne platného cenníka.
Servisné stredisko si vyhradzuje právo vyžiadať zálohovú platbu vo výške 19€ s DPH. Poplatok zahŕňa administratívnu prácu a ekolikvidáciu v prípade zamietnutia cenového návrhu na servisnú opravu. Poplatok bude v prípade realizácie servisnej opravy odpočít
alebo
Kúpte si náhradné diely
Kúpte si náhradné diely a využite naše servisné návody na opravu.
Kúpiť náhradné dielyV prípade skladovej dostupnosti potrebných náhradných dielov servis poskytujeme na počkanie resp. v rámci jedného dňa.
Poskytujeme služby záručného aj pozáručného servisu.
Počas opravy poskytujeme náhradný telefón zadarmo.
Na požiadavku poskytujeme aj vyjadrenie resp. odborný posudok pre poisťovňu.
Záručná doba je 24 mesiacov.
- Mobilné telefóny (mobily)
- Tablety
- Počítače (notebook, desktop, All-in-one)
- Herné konzoly
- Smarthodinky
- TV
- Kolobežky
- Kávovary
- Profesionálnym vybavením technickej miestnosti
- Certifikát ISO 9001
- Servisné služby poskytujeme už od roku 2013
- Bohatými skúsenosťami s pozáručnými, poistnými, záručnými servisnými opravami (viac ako 60 000 opravených zariadení)
- Najširšou servisnou ponukou na našom trhu
- Komplexnosťou našich servisných služieb

Going green
We are constantly improving our carbon footprint to protect our planet. Read more on how we are adapting our processes to lower our footprint.