Sony Xperia 5 II - Výmena LCD displeja+Dotykové sklo+Rám – ORIGINÁL
Servisná oprava zahŕňa originálny náhradný diel, priamo z oficiálnej distribúcie daného výrobcu, a prácu certifikovaného servisného technika.
Cena za servisný úkon sa môže líšiť v závislosti od použitej farby dielu a ďalších faktorov.
Tip: Najbežnejšie sa prach a vlhkosť dostanú do telefónu cez poškodený/odlepený displej. Aby ste predišli riziku ďalšieho poškodenia, ako je napríklad oxidácia alebo prípadný skrat, odporúčame vám vymeniť poškodený displej v najkratšom možnom čase.
Náš postup pri oprave:
- Servisný technik vykoná diagnostiku zariadenia, zistí rozsah a mieru poškodenia.
- Ak sa na zariadení zistí iná chyba, informujeme vás o tejto skutočnosti e-mailom alebo telefonicky, kde uvedieme presnú chybu aj cenu opravy.
- Po odsúhlasení ceny vykoná servisný technik opravu.
- V prípade, že s cenou opravy nesúhlasíte, servisný technik nevykoná opravu a zaplatíte len za diagnostiku zariadenia.
- Ak sa na zariadení nezistí iná chyba, servisný technik vykoná opravu.
Aké sú najčastejšie problémy s displejom?
- Čiary na displeji
- Mŕtve pixely
- Nefunkčné tlačidlá na obrazovke
- Nepravidelné zobrazenie textu alebo ikon
- Nevhodné zobrazenie obsahu aplikácií
- Prehrievanie displeja
- Problémy s dotykom/3d dotykom (ak je k dispozícii)
- Problémy s automatickým otáčaním
- Problémy s farbami
- Problémy so svietivosťou
- Rozbitý alebo prasknutý displej
- Spomaľovanie grafickej reakcie
- Teplotné problémy
- Vnútorné praskliny na displeji
- Voda alebo vlhkosť pod displejom
- Záblesky alebo blikanie
- Chyby v priebehu bootovania
- Zhoršená kvalita zobrazenia
- Zobrazovanie nesprávnej orientácie
- Zaseknutý na štartovacej obrazovke
alebo
Kúpte si náhradné diely
Kúpte si náhradné diely a využite naše servisné návody na opravu.
Kúpiť náhradné dielyGoing green
We are constantly improving our carbon footprint to protect our planet. Read more on how we are adapting our processes to lower our footprint.